måndag 28 november 2011



Eftersom jag tycker att julkänsla varit lite av en bristvara det här året passade Emma och jag på att få en överdos av pynt, tomtar, julblommar, ljusslingor och skrikande barn efter jobbet. Just barnen var nog det jag först tröttnade på, av så många anledningar.
Jag handlade med mig typ en miljon saker man kan pyssla med och göra tex fina julgrupper av. Dom som känner mig vet dock att sådana projekt aldrig riktigt brukar komma till det stadiet som kallas handling. Men ni ska veta att ambitionen finns. Än så länge har jag i alla fall pyntat lite i köket, och det är ju bra eftersom jag spenderar typ noll tid där. Om jag tar mig i kragen och fixar till resten är det ju bra, annars har jag återigen slängt ut en mindre förmögenhet på helt onödiga saker. Men pengar är ju inte allt

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar