torsdag 3 november 2011
















Jag tycker om att spendera tid i sängen. Mycket tid. Tid i sängen som jag inte sover känns som lite extra kvalitetstid. Tex så vaknar jag hellre tidigt och får ligga kvar några timmar och läsa och ha mig än att sova halva dagen så jag måste studsa upp innan hela dagen har gått. All denna tid i sängen resulterar dock i att den även blir förvaringsplats till massa saker. Massa märkliga saker. Jag röjde precis ur allt ur sängen för jag var tvungen att skaka underlakanet och hittade följande, för en säng, mer eller mindre normal ting.
Hårborste, ögondroppar, Pixi (gömd under två täcken och en kudde), fem kuddar, handkräm, två täcken, vaselin, sax (?!?), anteckningsblock, vattenflaska, mobilen och såklart datorn. Inte undra på att jag tycker det är lite trångt ibland.
Det bör även tilläggas att när jag la mig i sängen för några timmar sen var den bäddad och innehöll inget av ovanstående ting. Eller jo, täcken och TRE kuddar. Kuddarna har alltså förökat sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar