lördag 16 juni 2012

Har precis kommit hem efter att ha varit och firat en vän som fyller år och samtidigt kollat på fotbollen. När det kommer till det sistnämnda var det ju tyvärr inte så mycket att fira, idag heller.
Pga körlektion imorgon har jag utforskat systembolagets alkoholfria sortiment, och de tre jag drack var helt klart okej. Självklart lite blaskigare än riktig öl, men ändå ett bra alternativ kvällar som denna. Jag dricker tusen gånger heller öl utan alkohol än sitter och dricker läsk eller vatten en hel kväll. Sån är jag.

På den lilla promenaden hem stötte jag på en kollega som också var på väg hem. Det är så typiskt den här stan, man kan knappt röra sig utanför dörren utan att springa på någon man känner. Det gör att jag i situationer när jag är helt själv känner mig lite mindre ensam. Och det är ju himla fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar